انواع عشق

انواع عشق !

به تعداد آدم های روی زمین عشق وجود دارد اما من در اینجا تنها به ذکر چند نمونه ی متداول تر از آن می پردازم . 

عشق زمینی : دو نفر که روی زمین زندگی می کنند به صورت اتفاقی یا از قبل پیش بینی شده با هم برخورد کرده و دچار عشق زمینی می شوند . عشق زمینی زیر مجموعه های بسیاری دارد .

عشق فضایی : دو نفر که توی فضا زندگی می کنند به علت این که در فضا قوه ی جاذبه وجود ندارد، ممکن است با هم تصادف کرده وایجاد عشق فضایی کنند!

عشق در یک نگاه : متداول ترین نوع عشق زمینی ست واغلب چون نگاه کردن خرج ندارد، زیاد اتفاق می افتد. این نوع عشق معمولا" با نگاه بعدی فورا" تصییح شده و از بین می رود!

عشق سربزنگاه : بیشتر برای دختران ترشیده رخ می دهد که تحت تأثیر فداکاری اولین خواستگارشان قرار گرفته و فورا" عاشقش می شوند!

عشق بدوی : توی غارها و یا جنگل رخ می دهد . در گذشته به علت کمبود جنس ماده و عدم کشف مهریه و شیربها و اینگونه مخلفات ، دو نفر تا به هم می رسیدند عاشق هم شده و غار جدیدی را با هم می ساختند . امروزه به دلیل شیوع وارونگی و کم شدن جنس نر این نوع عشق منسوخ شده است!

عشق لاتی : معمولا" یک آدم چشم چران مزاحم یکی از نوامیس مردم می شود و لات محل به کمک او آمده و نجاتش می دهد . نوامیس مردم هم تحت تأثیر این عمل ، روبنده اش را کنار زده و عاشق دستمال یزدی و سبیل های آویزان طرف می شود . تکلیف لات محله هم که نگفته پیداست !

عشق پروانه ای : عشقی ست که در آن دو طرف کار و زندگیشان را رها کرده و از صبح تا شب برای هم لاو می ترکانند!

عشق سوزناک : نوعی از عشق پروانه ای ست که دو طرف دیگر از لاو ترکاندن اشباع شده اند و به خودزنی و خودآزاری روی می آورند . این نوع عشق معمولا" برای کم کردن وزن و رسیدن به سایز دلخواه توصیه می شود !

عشق کله پاچه ای : عشقی ست که در آن دوطرف مدام یا کله ی هم را می خورند ، یا پاچه ی هم را می گیرند . این نوع عشق اغلب به از دست دادن کله یا پاچه ی یکی از طرفین منتهی می شود !

عشق اول : عشقی ست که اغلب در سنین پائین به سراغ آدم آمده و حکم دست گرمی را دارد!

عشق آخر : بعد از یک دوره ی سلسله وار عاشقی بوجود آمده و چون طرف دیگر در عشق کارکشته شده و جنس خوب را از بد تشخیص می دهد ، معمولا" پایدار می ماند!

عشق مادرانه : این نوع عشق بیشتر در بین مردان متداول است و زمانی رخ می دهد که مردها قصد ازدواج و عوض کردن مادرشان را دارند!

عشق اسطوره ای : عشقی ست که پیشینیان با کمک قوه ی تخیل خود ابداع کرده اند تا درس عبرتی برای آیندگان باشد!

عشق سیندرلایی : در بین دختران دست و پا چلفتی متداول است که معمولا" لنگه ی کفش یا وسایل دیگرشان را در جاهایی که نباید جا گذاشته و دردسر درست می کنند!

عشق خام : عشقی ست که هنوز در مرحله ی شروع است و مزه ندارد!

عشق پخته : عشق خامی ست که تحت تاثیر فعل و انفعالات شیمیایی و گرمایشی قرار گرفته  و توی دهن آب می شود!

عشق درون گرا : عشقی ست که از درون مثل خوره روح آدم را در انزوا می خورد!

عشق برون گرا : عشقی که همین جور فوران می کند و بیرون می ریزد و دست و پای آدم را می گیرد و کلا" مخل آسایش در و همسایه است

عشق کلاسیک : عشقی ست که به تمام یا بیشتر معیارهای قدیمی وفادار مانده است .

عشق پست مدرن : توی پارتی یا میهمانی رخ داده و دو نفر در حال اکس ترکاندن به هم نزدیک شده و فورا" می روند سر اصل مطلب و به همان سرعت هم از اصل مطلب دور می شوند !

عشق زنجیره ای : به صورت دنباله دار است و اغلب در بین افرادی رخ می دهد که عاشق عاشق شدن هستند!

 
 

عشق اینترنتی : عشقی ست که با یک on  شدن شروع و با یک off   تمام می شود! 

 


نظرات شما عزیزان:

یکی از دانش اموزان بسیار معترض کلاس سوم
ساعت21:06---29 بهمن 1391
یه لر کنکور میده بعد از امتحان ورقه رو اروم اروم میبره پیش مراقب. مراقب بهش میگه چرا ورقه رو اینطوری میاری میگه یواش ورقن بگر ریم منس. من با اینکه اینقدر معترضم جوک میگم شما با این عصبانبت کوچیک نمیتونی یکم داخل کلاس خودتو اروم بگیری

اعضای کلاس سوم
ساعت16:46---29 بهمن 1391
بابا دست از سرمون وردار بابا پیر شدیم دیگه.هی سخت گیری های الکی یکم از اقای شاهمرادی یاد بگیر.شوخی هاش به موقع دعواهاش به موقع همه چیش به موقع .مثل بعضی از معلم ها نیست ......

اعضای کلاس سوم
ساعت16:40---29 بهمن 1391
ما اهل کوفه نیستیم رضا تنها بماند تلافی رضا رو سرت در میاریم

اعضای کلاس سوم
ساعت19:46---28 بهمن 1391
ما اهل کوفه نیستسم امیرعباس تنها بماند.تلافی امیر عباس رو در میاریم

م
ساعت21:35---20 بهمن 1391
سلام.عشق شما از کدوم نوعه؟؟

ناشناس
ساعت13:17---16 بهمن 1391
من از دیدن وبلاگتون خوشحال شدم

دانش اموز دور اندیش
ساعت15:18---2 بهمن 1391
واقعا این مطالب چه بدردی میخورن ما که هنوز عاشق نشدیم و هنوز هم قصد عروسی کردن نداریم میخای با این مطالب عاشقمون کنی هان.واقعا که

دانش آموز دور اندیش
ساعت23:27---30 دی 1391
می خوای مارو از الآن منحرف کنی با این مطلب،اونوقت می گن تو جامعه فساد هست.

از دانش آموزای مدرسه
ساعت19:54---27 دی 1391
اهای ناشناس اگه نمیتونی حرف بزنی و مرد نیستی چرا خوت رو مثل زن پشت بچه هاقایم میکنی من که مطمئن هستم اقای رضایی خودش میشناسدش و از بچه های مدرسه ما نیست

nashenas
ساعت19:41---27 دی 1391
سلام ناشناس اسمش یکی از ایناست که میگم لطفا انتخاب کنید...1بهنام فتاحی 2مهزیار حسین پور3حسین عسکری 4احمدرضاخسروی5سعید سلطان محمدی 6امیرمحمد کلهری 7مهدی ظهرلب زاده 8پوریا سبزی9امیرمحمد عبدیزاده 10حمید رضا خسروی 11پویا فتاحی 12حسن غفاری13محمد فرج زاده14رضا احمدی15شادمهر احمدی 16مسیح سلطان کاظمی 17محمد فرج وند 18پوریا رییسی19یک جن است 20 ادم نیست 21 فرشته است22هیچکدام....لطفا پاسخ خود را به 200090ارسال نمایید.

امیرمحمد عبدیزاده
ساعت17:59---27 دی 1391
سلام اقای رضایی.امیدوارم هر چی زود تر این رباط های کش اورده دوباره به حالت اولشون برگردن تا بتونین این مسابقات فوتبال رو برگزار کنید

nashenas
ساعت12:42---27 دی 1391
سلام من دوباره اومدم :واقعا قشنگ هستن این مطالب

moein
ساعت18:27---25 دی 1391
واقعا جالبه همیشه از این مطالب بزنید

دانش آموز عاشق
ساعت14:58---25 دی 1391
سلام ///// مطالب جالبی وای از دست این عشق.....
جالب بید ////


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391 | 11:46 | نویسنده : اصغر رضایی گماری |